Al darrer ple, el del mes de març, a l’oposició vam fer diverses intervencions en què ens referíem a algun tipus de desperfecte o necessitat d’arranjament d’alguna zona del nostre municipi.
En la rèplica del senyor Mauri sempre recordava que existeix una aplicació amb la qual els calderins i calderines poden indicar tot tipus d’incidències que trobin perquè l’Ajuntament hi pugui posar remei.
Ens va semblar que li molestava que la ciutadania parlés directament amb alguna regidora o regidor a l’oposició, semblava que volia evitar aquestes converses amb l’aplicació. Senyor Mauri, li agradi o no li agradi, l’oposició existim i també estem al servei de totes i tots els calderins, de la mateixa manera que vostè ho està, perquè una part de la població ens ha fet confiança a nosaltres. I per haver-nos fet confiança estem orgullosos de ser al seu servei, d’escoltar-los, d’ajudar-los en els seus problemes.
Si prefereixen parlar amb nosaltres i ser nosaltres qui demanem arranjar quelcom malmès abans que fer servir els canals que proposa l’Ajuntament, potser deu voler dir alguna cosa. Ho seguirem fent, seguirem escoltant tothom, en aquest mandant i en el proper i en tots els que vinguin, siguem a l’oposició o siguem al govern. Les regidores i regidors tenen el deure d’atendre tota la ciutadania perquè està al servei de la ciutadania.