• Portada
  • Actualitat
  • Cultura
  • Esports
  • Calderins
  • Opinió
  • Autors
  • Contacta

  • Portada
  • Actualitat
  • Cultura
  • Esports
  • Calderins
  • Opinió
  • Autors
  • Contacta
PortadaOpinióCarta oberta a la suposada associació “Reconstruïm...

Carta oberta a la suposada associació “Reconstruïm Caldes” o podríem posar directament el nom i cognom de la persona que sabem que hi ha al darrere, però no ho farem, perquè no ens posarem al seu nivell

  • 06/11/2018
  • 0 comments
  • redacció
  • Categoria: Opinió
  • 0
ERC Caldes de Montbui

N’hi ha que durant quatre anys estan en una espècie d’hivernació política i de sobte es desperten i s’adonen que s’acosten eleccions. Aleshores es dediquen a desacreditar els qui, des de les darreres eleccions, i des del Govern Municipal, no hem deixat ni un moment de treballar pel poble. És el cas, per exemple, del Sr. _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _ _ _ , qui fa 4 anys ja va intentar convertir les darreres eleccions municipals en un circ, desacreditant-nos barroerament i faltant-nos al respecte, tot plegat per obtenir una cinquantena de vots i desaparèixer.

Sembla que ara pretén fer el mateix, tenint en compte la seva erràtica intervenció des del públic al ple d’octubre, i sobretot tenint en compte l’article “Recuperem Caldes”, publicat a les pàgines d’opinió del Calderí (16 d’octubre del 2018), que no s’atreveix a signar amb el seu nom i en el qual, fidel al seu estil, torna a faltar al respecte a determinats membres de l’equip de govern, a banda de demostrar un gran desconeixement del que hem fet durant aquest mandat (o potser no és desconeixement, sinó directament voluntat d’enganyar).

Els que tenim responsabilitats públiques –perquè així ens les ha donat una clara majoria ciutadana– sabem que som blanc de crítiques de tot tipus i que també podem ser al punt de mira de gent que creu que, en política, tot s’hi val. No ens tanquem a les crítiques, el que no acceptem són desacreditacions, improperis, correus intimidatoris adreçats a l’alcalde després del ple i campanyes de desprestigi que no tenen res a veure amb l’esperit més noble de la política, que almenys és el que ens mou a nosaltres.

Si aquest senyor vol superar la seva marca de 50 vots, que critiqui amb coneixement de causa, que expliqui què vol fer pel poble i com ho vol fer. Però que deixi de desacreditar-nos amb una pretesa ironia que a ell li deu semblar molt sublim, però que en realitat el desacredita més a ell que a nosaltres. Aquesta vegada no callarem davant dels que juguen brut. Ja en vam tenir prou la darrera vegada.

Altres notícies

0 comments
Opinió

Temps el temps

0 comments
Opinió

Climent Cupiera: l’inconformisme fet art

0 comments
Opinió

El gos que bordava sempre a les tres

Comparteix

Autor

redacció
redacció

Altres notícies

0 comments
Opinió

Temps el temps

0 comments
Opinió

Climent Cupiera: l’inconformisme fet art

0 comments
Opinió

El gos que bordava sempre a les tres

0 comments
Opinió

Sentmenat, l’abans i l’ara

Tags

  • erc caldes de montbui

Do not miss

0 comments
Opinió

Temps el temps

Calderí

Publicació quinzenal independent
Caldes de Montbui

937 070 097 hola@calderi.cat
© · Avís Legal · Política de Cookies · ielou Comunicació SL
Got a hot tip? Send it to us!

    Your Name (required)

    Your Email (required)

    Video URL

    Attach Video

    Category

    SportNewsTechMusic

    Your Message

    Got a hot tip? Send it to us!

      Your Name (required)

      Your Email (required)

      Subject

      Your Message