Divendres 22 de maig, representants del govern municipal van presentar, públicament, la nova campanya adreçada a la millora i arranjament de voreres malmeses de la via pública. La iniciativa pretén posar solució a la gran demanda d’incidències registrades al portal d’incidències de la via pública (disponible al web caldesdemontbui.cat), tot incorporant personal extra a l’equip de les brigades municipals, per a un període de quatre mesos.
“Hem decidit reforçar l’equip de via pública per atendre les moltes incidències que ja estem resolent”, va apuntar l’alcalde Isidre Pineda. De fet, va continuar, “ja hem resolt unes 2.300 incidències i això vol dir que, aproximadament, cada dia es resolen unes 3 incidències; una tasca prioritària i important pel govern municipal per tal que els carrers estiguin en les millors condicions”.
Segons ha fet constar l’Ajuntament, l’actuació s’ha dut a terme a través d’un contracte menor d’obres amb l’empresa Habitlaan Promocions SL, amb un cost de 48.090,24 euros.
També ha explicat que els operaris ja han iniciat la campanya resolent incidències en diversos carrers, com el de Velázquez, el d’Avel·lí Xalabarder o el de Fontcuberta, i també han col·laborat en la reparació de calçades o en la instal·lació d’ombres als parcs. En paral·lel, es preveu que, un cop finalitzades aquestes actuacions, els treballs continuïn en altres vies com el carrer de Sant Pau o el de Montserrat.