Els diferents episodis de vent i pluja del mes de febrer han fet baixar les reserves de sang, ja que s’han hagut de suspendre diverses campanyes arreu del territori i és per això que el Banc de Sang i Teixits (BST), amb la col·laboració de Bombers, fa una crida als i les donants a acudir a donar sang i plasma aquest mes de març. En el cas de Caldes de Montbui, la campanya tindrà lloc els dies 7 i 8 de març a Les Cases dels Mestres.
Segons el Banc de Sang, el fet de donar sang és un gest solidari que ens fa immensos com a persones: “Cada acció altruista transcendeix la persona que la fa, i per això, més enllà de ser un reclam col·lectiu pensant en els pacients, és també una forma de teixir un vincle invisible però profund amb tota la societat i, alhora, interpel·la la ciutadania a fer el pas necessari per a participar d’aquest compromís de salvar vides”. De fet, continua, “amb només 20 minuts del nostre temps, podem contribuir a salvar fins a tres vides, perquè de cada donació se’n beneficien tres persones”.