El 128è president de la Generalitat de Catalunya, José Montilla i Aguilera, és el ponent inaugural que donarà el tret de sortida al nou cicle de conferències a càrrec de l’Aula Universitària a l’Abast- Fundació Martí l’Humà.
La cita inaugural tindrà lloc el pròxim dilluns 27 d’octubre, a les 19 hores, a la Sala Noble de Can Rius; una conferència amb la política i l’experiència de Montilla com a protagonistes, que servirà per arrencar el tercer curs de l’AUA amb xerrades especialitzades en disciplines molt diverses.
Com en les anteriors edicions, l’entitat estrena el curs amb la visita d’un expresident de la Generalitat, qui visitarà abans el consistori per signar el Llibre d’Honor de l’Ajuntament.
Com a novetat destacada en el curs d’enguany, les persones no sòcies de l’entitat podran assistir a les conferències per 5 €/l’acte. En paral·lel, les persones sòcies podran assistir a les nou conferències del cicle arran de la seva aportació global de 25 €.