L’equip de govern està molt orgullós del PAM, però la ciutadania està indignada quan veu que només s’ha executat un 65 % de les accions previstes. I encara s’enfada més quan surt al carrer i veu en quin estat es troben els nostres carrers: trencats, plens de males herbes, amb voreres impracticables per a moltes persones, especialment per a aquelles amb mobilitat reduïda, que es veuen obligades a caminar pel mig de la calçada amb el risc que les pugui atropellar un vehicle.
Fa poc vam tenir un consell escolar al saló de plens, i la majoria de preguntes i queixes dels infants feien referència a la brutícia dels carrers i al mal estat de les voreres.
És cert que tenim molts quilòmetres de carrers i voreres —segons l’alcalde, 80 km de carrers i 160 km de voreres—, però què fem, senyor alcalde? Esperem que es continuïn deteriorant i que la gent segueixi sense poder passar-hi, o bé fem una planificació seriosa i arreglem cada any tants trams com puguem? O no fem absolutament res? La postura de l’equip de govern és inaudita. Vostès són càrrecs electes, i el poble jutjarà la seva feina. Vostès sabran què fan.
Fa mesos que reclamem, per exemple, que s’arregli el pas de vianants del carrer Escoles Pies amb Pi i Maragall, on ja han caigut diverses persones. I avui, encara, ni cas.