“Som d’idees clares i política cuita a consciència”. L’alcalde i representant d’ERC Caldes, Isidre Pineda, va conduir la xerrada Mig mandat. Nova empenta, el dia que es complien els dos primers anys des del ple d’investidura de l’actual mandat, el 17 de juny.
Des de la plaça Pau Surell, i acompanyat de l’equip de govern, la presidenta comarcal Mayte Escobar i la presidenta local i regidora Carme Germà, Pineda va exposar els principals reptes i assoliments del govern municipal fins a l’actualitat, assenyalant “la pressió de liderar un poble que no es conforma amb poca cosa” i fent constar el 65 % del PAM assolit: “Aquest és el camí. Si som capaços d’acabar el PAM que hem planificat, la legislatura serà bona. Serà indiscutible que Caldes haurà avançat”. Però per tirar endavant un full de ruta “tan complex i ambiciós”, continuava l’alcalde, “cal experiència i constància, ja que les accions no venen donades, sinó que requereixen anys, molta planificació, perseverança i també un punt de creativitat”.
En aquest punt, l’alcalde va anomenar algunes de les iniciatives més significatives d’aquesta legislatura: “Volem acabar el mandat amb Can Rius convertit en un gran centre cultural, amb la millora de la C-59, una nova prefectura de la Policia Local, un polígon de la Borda reformat, el Carme en funcionament, una CEL cada vegada més gran i un nou tanatori que, tot i no ser una acció molt lluïda, també és molt necessària”; un volum d’actuacions (d’entre les 86 accions descrites en el PAM) que l’equip de govern –amb coalició amb Junts Per Caldes– reconeix assumir “amb responsabilitat i consens, amb la mirada oberta i amb fermesa en les decisions: anem de cara a la barraca”. Alhora, “també som conscients que cal cuidar els detalls i ens hi esforçarem, perquè el nivell d’exigència és molt alt”.