L’inici de la pretemporada dels equips d’Ok Lliga ja és a tocar i amb ella venen els capítols d’altes i baixes. A Caldes, set renovacions, quatre baixes i quatre cares noves conformaran el conjunt amb el qual Candami lluitarà per 11a temporada consecutiva a la màxima categoria de l’hoquei estatal.
Els porters Arnau Martínez i Héctor Sánchez, Adrià Ballart, Marcos Blanqué, Lluc Vilà, Arnau Serra i Marc Zanon -que formarà part de la selecció espanyola sub19 en l’europeu de Viareggio, a Itàlia- són els noms que repetiran la pròxima temporada amb la samarreta arlequinada, després d’un any on l’equip va salvar-se en l’última jornada i on, posteriorment, va aconseguir un bitllet per a competir a Europa.
David Gelmà, un dels jugadors clau la passada temporada i màxim golejador, Biel Pujadas, Xevi Gurri i Marc González abandonen la disciplina per deixar espai als nouvinguts. Quatre fitxatges que han d’aportar l’experiència que marxa amb els anteriors i que s’hauran de guanyar l’estima de l’afició. A banda de l’anunci de la pujada definitiva de Zanon al primer equip, la primera incorporació és Xavi Burguillos (20 anys), un talentós jugador procedent del Sant Just. El veterà jugador Humberto Mendes (32), torna a la que va ser casa seva des del CP Vilafranca, mateix equip d’on procedeix Bernat Yeste (25). Des del CP Vic arriba Gerard Rovira (26) per a tancar, de moment, el capítol d’incorporacions estiuenques.