• Portada
  • Actualitat
  • Cultura
  • Esports
  • Calderins
  • Opinió
  • Autors
  • Contacta

  • Portada
  • Actualitat
  • Cultura
  • Esports
  • Calderins
  • Opinió
  • Autors
  • Contacta
PortadaActualitatAtenció preferent demanant cita prèvia a l’O...
oac

Atenció preferent demanant cita prèvia a l’OAC

  • 06/11/2023
  • 0 comments
  • redacció
  • Categoria: Actualitat
  • 0

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) engega una campanya per recordar que demanar cita prèvia permet evitar fer cues i ser atès de forma preferent a l’hora de realitzar tràmits presencials

IMATGE | Fotografia de l’àrea de l’OAC, a la planta baixa de l’Ajuntament de Caldes, realizada l’any 2021. > I. HIJANO

 

Realitzar qualsevol tràmit de manera presencial i evitar fer cues d’espera a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) és més fàcil i còmode si es demana cita prèvia. Així ho recorda l’Ajuntament de Caldes de Montbui arran d’una nova campanya de l’oficina que té per objectiu recordar a la ciutadania, les empreses i entitats, els canals pels quals es per demanar cita prèvia i ser atès de forma preferent. De fet, insisteix el consistori, “el fet de demanar cita prèvia permet ser atès de forma preferent respecte a les persones que acudeixen a l’Ajuntament sense haver-la sol·licitat”.

L’atenció personalitzada a l’Ajuntament està disponible de dilluns a divendres de 8 a 14 h i de 15 a 19 h. La sol·licitud de cita prèvia es pot fer per telèfon al 93 865 14 40 o a través de la web de l’Ajuntament: caldesdemontbui.cat/citaprevia

 

El servei OAC 360 també per a entitats i empreses

L’OAC 360 és el servei d’ajut i assistència a la tramitació electrònica que ofereix l’Ajuntament a la ciutadania. Però aquest servei també està disponible per a persones jurídiques i entitats que
hagin de fer tràmits amb l’Ajuntament. La informació del servei està disponible al web de l’Ajuntament: caldesdemontbui.cat/oac360
El servei tècnic de l’OAC 360 dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia o sol·licitar una subvenció. També ajuda a resoldre incidències que es puguin produir durant la tramitació electrònica. De fet, s’ofereix també assistència immediata amb l'opció, fins i tot, d'una connexió remota a l’equip en qüestió.

El servei està disponible per canals diferents:
– Per telèfon al 93 865 14 40 (disponible de dilluns a divendres de 8 a 20 h).
– Per correu electrònic a oac360@caldesdemontbui.cat.
– Sol·licitant que els tècnics truquin a la persona interessada.

 

Altres notícies

aracaldes
0 comments
Actualitat

Sergio Rodríguez: “L’habitatge és un pilar clau de l’Estat del Benestar: o ens en fem a la idea o no anem enlloc”

0 comments
Actualitat

A mig camí de l’actual mandat

Joan Duran
0 comments
Actualitat

A mig camí de l’actual mandat

Comparteix

Autor

redacció
redacció

Altres notícies

aracaldes
0 comments
Actualitat

Sergio Rodríguez: “L’habitatge és un pilar clau de l’Estat del Benestar: o ens en fem a la idea o no anem enlloc”

0 comments
Actualitat

A mig camí de l’actual mandat

Joan Duran
0 comments
Actualitat

A mig camí de l’actual mandat

carla millan
0 comments
Actualitat

A mig camí de l’actual mandat

Tags

  • atención ciutadana
  • OAC 360

Do not miss

aracaldes
0 comments
Actualitat

Sergio Rodríguez: “L’habitatge és un pilar clau de l’Estat del Benestar: o ens en fem a la idea o no anem enlloc”

Calderí

Publicació quinzenal independent
Caldes de Montbui

937 070 097 hola@calderi.cat
© · Avís Legal · Política de Cookies · ielou Comunicació SL
Got a hot tip? Send it to us!

    Your Name (required)

    Your Email (required)

    Video URL

    Attach Video

    Category

    SportNewsTechMusic

    Your Message

    Got a hot tip? Send it to us!

      Your Name (required)

      Your Email (required)

      Subject

      Your Message