Aquestes festes venen ben carregades amb més de quaranta premis amb la nova campanya ‘Rasca i Guanya de Nadal’, organitzada per l’UCIC. Fins a 115 comerços locals, adherits a l’associació, participen en la campanya que enguany s’ha hagut de reajustar a les circumstàncies actuals, les quals han impedit el tradicional trenet de Nadal i els tallers infantils.
Tot i els imprevistos i el poc temps per preparar la nova campanya, l’UCIC no desisteix i convida a la ciutadania a apostar pel comerç local aquest Nadal: “A cada compra realitzada a les botigues UCIC o Caldes Centre Comercial, es lliura una targeta del Rasca i Guanya (fins a exhaurir existències), i els premiats podran recollir el seu premi a la botiga que els hagi tocat el dia 30 de desembre” explica Eli Bermudez, dinamitzadora de l’UCIC.
Aquesta és la nova iniciativa, molt ben rebuda pels comerços adherits, que l’associació del comerç calderí ha posat en marxa, des del passat 17 de desembre, amb l’objectiu de promocionar el comerç de proximitat: “Estem a l’expectativa d’una campanya de Nadal excepcional, però esperem que hi hagi bones vendes i que la població aposti pel petit comerç i així, entre tots, preservar el teixit comercial del nostre municipi” explica Xavi Abel, president de l’UCIC. Segons Abel, l’estat de salut del comerç calderí “és greu i difícil”, després de 10 mesos en què s’ha patit molt i “les ajudes rebudes pels diferents governs són insuficients”, segueix dient. Per aquest motiu, aquesta campanya de Nadal és vital: “Cal que salvem el teixit comercial perquè aquest és imprescindible per la supervivència del nostre poble” conclou el president de l’associació.