Thermalia, Museu i Oficina de Turisme presenta aquesta tardor un nou eslògan turístic que pren el relleu a l’anterior ‘La tenim calenta’, la qual no va passar desaparcebuda. Ara, Caldes de Montbui llueix un nou claim per promocionar la vila termal: ‘Més que aigua calenta, MOOOOOLT MÉS’
Segons explica el consistori calderí, la nova campanya publicitària pretèn mantenir l’esperit termal i, alhora, posar en valor la multitud de propietats i fets singulars de la vila de Caldes de Montbui. La vila romana és famosa pel brollador de la Font del Lleó, on turistes d’arreu s’han escaldat les mans en provar de tocar l’aigua que surt a 74º. Però Caldes “és més que aigua calenta”, diu l’Ajuntament: “És mooooolt més”. En aquest sentit, segons els responsables de la nova campanya, “es vol fer parar atenció en les propietats mineromedicionals d’un termalisme natural i en la rica oferta cultural, històrica, gastronòmica i paisatgística de Caldes de Montbui”.
El nou eslògan serà visible, des d’aquesta setmana, en els tòtems de les entrades de la població a l’espera que la pandèmia permeti a turistes d’arreu tornar a visitar i gaudir la vila.
PREPARATS PER QUAN ES REACTIVI EL SECTOR TURÍSTIC
L’objectiu principal de Thermalia i del sector turístic és no perdre temps durant els mesos d’aturada i tenir preparades accions i materials de divulgació del fet termal i el fet calderí tan bon punt sigui possible rebre visites d’arreu del món. Entre altres, aquest nou eslògan serà el centre d’una campanya promocional per fer difusió dels recursos turístics de Caldes de Montbui a nivell internacional, a través de l’Associació europea de les viles termals EHTTA i també a través les xarxes socials.