A finals del mes de desembre del 2018, l’Ajuntament de Caldes de Montbui formalitzava la renovació del conveni per a la gestió de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) amb la signatura del nou compromís, de cara al 2019, amb l’entitat social i calderina Cooperativa 70, SCCL.
Com l’any anterior, l’entitat serà novament la responsable d’oferir els serveis propis de l’OMIC per respondre a la necessitat d’atenció a la ciutadania de Caldes de Montbui en matèria de consum, atenent consultes, reclamacions i denúncies de les persones consumidores de forma directa i gestionant-les fins a la seva resolució.
Mitjançant la formalització del nou conveni, les dues entitats exposen els seus deures en el compromís mutu. D’una banda, la Cooperativa 70 disposa de recursos humans, materials i infraestructures per encarregar-se de la gestió de l’OMIC, i coordinarà les actuacions a través de reunions periòdiques amb la comissió de seguiment constituïda amb l’Ajuntament. També realitzarà un programa amb xerrades i campanyes informatives adreçades als comerços i persones consumidores per millorar la formació i l’educació en l’àmbit del consum. D’altra banda, el consistori calderí donarà una contraprestació econòmica fixa i anual de 4.000 € a l’entitat, a més d’altres subvencions que l’Ajuntament pugui rebre d’altres administracions com, per exemple, la Diputació de Barcelona.
L’oficina de la Cooperativa 70 és al carrer Font i Boet, 7, i el telèfon de contacte és el 93 865 45 30.