L’Ajuntament, un cop rebuda la subvenció pel “Programa sectorial de millora de polígons industrials 2025 – 2028 de la Diputació de Barcelona, ha iniciat les accions per executar el projecte de millora del polígon industrial La Borda durant l’any 2026.
El projecte, que significa el més gran que es durà a terme fins ara a la zona industrial de la vila, inclou un seguit d’actuacions, com són: reforçar la xarxa de clavegueram, reparar voreres i guals i pavimentar l’asfaltat malmès en les calçades de la majoria dels carrers del polígon industrial.
Ara, presentada la proposta davant del teixit empresarial del polígon, l’actuació es troba en període d’exposició pública, per ser aprovada, finalment.