Em neguiteja quan sento:
−Això és el que hi ha−
El que ho diu, segurament
cada dia pot menjar.
En el món, hi ha molta gent
que nosaltres podem ajudar.
Sense sostre, mal nodrits
que ningú els hi allarga la mà.
Si ens tanquem en:
−Això és el que hi ha−
No avançarem i
el món no progressarà.
La poesia és la història
del poeta que l’escriu,
no és prosa, no és novel·la,
és el que vol dir, i ho diu.