Realitzar qualsevol tràmit de manera presencial i evitar fer cues d’espera a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) és més fàcil i còmode si es demana cita prèvia. Així ho recorda l’Ajuntament de Caldes de Montbui arran d’una nova campanya de l’oficina que té per objectiu recordar a la ciutadania, les empreses i entitats, els canals pels quals es per demanar cita prèvia i ser atès de forma preferent. De fet, insisteix el consistori, “el fet de demanar cita prèvia permet ser atès de forma preferent respecte a les persones que acudeixen a l’Ajuntament sense haver-la sol·licitat”.
L’atenció personalitzada a l’Ajuntament està disponible de dilluns a divendres de 8 a 14 h i de 15 a 19 h. La sol·licitud de cita prèvia es pot fer per telèfon al 93 865 14 40 o a través de la web de l’Ajuntament: caldesdemontbui.cat/citaprevia
L’OAC 360 és el servei d’ajut i assistència a la tramitació electrònica que ofereix l’Ajuntament a la ciutadania. Però aquest servei també està disponible per a persones jurídiques i entitats que
hagin de fer tràmits amb l’Ajuntament. La informació del servei està disponible al web de l’Ajuntament: caldesdemontbui.cat/oac360
El servei tècnic de l’OAC 360 dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia o sol·licitar una subvenció. També ajuda a resoldre incidències que es puguin produir durant la tramitació electrònica. De fet, s’ofereix també assistència immediata amb l'opció, fins i tot, d'una connexió remota a l’equip en qüestió.
El servei està disponible per canals diferents:
– Per telèfon al 93 865 14 40 (disponible de dilluns a divendres de 8 a 20 h).
– Per correu electrònic a oac360@caldesdemontbui.cat.
– Sol·licitant que els tècnics truquin a la persona interessada.