
‘Aparadors creuats’, la nova iniciativa de Shop in Caldes
- 26/10/2021
- 0 comments
- redacció
- Categoria: Actualitat
- 0
Una trentena de comerços participen en la nova campanya comercial que es basa en el creuament dels seus aparadors, perseguint l’impacte i el foment del comerç local
IMATGE | L’aparador de la sabateria Kamina, “creuat” amb els productes del comerç Pedragosa, ambdòs participants de la campanya ‘Aparadors creuats’.> I. HIJANO
Llonganisses que conviuen amb sabates; roba d’infant exposada en una botiga de tes i xocolates; elements de ferreteria que van a la última moda, o aliments a granel que ara s’exposen al costat de jocs de rol. Shop in Caldes ha presentat aquest matí la nova campanya de promoció comercial ‘Aparadors Creuats’, una iniciativa que planteja una experiència trencadora i divertida a partir del creuament de productes en els aparadors d’una trentena d’establiments de la vila.
La campanya es presenta amb el lema ‘No estem bojos, estem creuats’, i “diem que estem creuats perquè hem aconseguit que 28 botigues de Caldes creuin els seus aparadors, de manera que els aparadors d’aquestes botigues pertanyen, en realitat, a altres botigues” ha explicat la regidora de Comerç i Turisme de Caldes de Montbui, Carme Germà. Tots els establiments comercials adherits exposaran, des d’avui i durant tot el mes de novembre, els productes i/o serveis d’altres comerços de la mateixa xarxa comercial amb el propòsit de cridar l’atenció de les persones consumidores i usuàries. “Presentem aquesta iniciativa per dinamitzar el comerç i per donar a conèixer botigues d’altres zones on potser no acostumem a anar a comprar” ha afegit Germà.
Aquest nou format de promoció comercial respon a una iniciativa que no s’havia dut a terme en el municipi fins ara, tot i que el consistori reconeix els bons resultats d’experiències en altres municipis: “A Caldes serà la primera edició, però esperem que a partir d’ara els comerços s’animin a participar i poder repetir la campanya els pròxims anys”. Tanmateix, la primera resposta dels comerços locals “ha estat molt bona” ha dit Germà, atès que “els comerços calderins són molt actius, estan molt acostumats a la creativitat i a emprendre activitats innovadores”. N’és un exemple la botiga Granel, situada al carrer Montserrat, que ha vist en la nova campanya la oportunitat “per donar-nos a conèixer, i també conèixer a altres comerços que no són de la zona, ja que nosaltres ens situem més aviat a la perifèria de la vila” ha declarat la gerent de la botiga, Idaira Salort.
Els comerços participants s’identifiquen amb un vinil de la campanya col·locat a l’entrada de cada establiment i amb flyers de la mateixa que contenen més informació, les dades i adreces dels comerços que hi participen, a més d’un codi QR amb tota la informació en digital.
‘Aparadors creuats’ respon a una de les darreres propostes que va sorgir a la Taula de Comerç de Caldes de Montbui. “Fa quatre anys que la nostra vila disposa d’aquest espai des d’on treballem conjuntament i debatem entre tots i totes aquelles idees i activitats que ajuden a potenciar el teixit comercial de Caldes, i aquesta campanya n’és un dels fruits” ha declarat la 1a tinent d’Alcaldia, Núria Carné. La iniciativa ve a completar altres accions de promoció comercial que es duran a terme des d’ara fins a finals d’any com l’’Apunta’t al Carro’, i les activitats vinculades a la Fira de nadal com l’encesa de l’arbre de Nadal ‘Llums, Nadal i Shop in Caldes’ i ‘A Caldes, per Nadal un desig es fa real’.