Des de fa aproximadament un mes que l’UCIC, la Unió de Comerciants i Industrials de Caldes de Montbui, ha engegat una nova campanya de promoció del comerç local a través de les xarxes socials. “L’objectiu és donar valor a una de les grans qualitats principals del comerç local, la gent que el fa possible”, expliquen des de l’associació calderina.
Des de l’esclat de la pandèmia que el comerç de proximitat està patint greument els continus paquets de noves mesures restrictives establertes pel Govern, i un any després des del primer confinament domiciliari, els comerciants de Caldes no es rendeixen enfront de les adversitats.
Els comerços adherits a l’associació han rebut amb gran entusiasme la nova campanya de promoció, així com les darreres iniciatives de l’UCIC, els quals són molt conscients de la nova realitat del comerç local i de la imminent necessitat de sumar forces entre tots els membres associats amb la ciutadania.
Més de 40 dies després des de l’entrada en vigor de les restriccions del 7 de gener, el comerç local considerat no essencial ha hagut de tancar les portes els caps de setmana. La impossibilitat d’oferir els seus productes i serveis durant tot aquest temps és un important esforç de les famílies que són al capdavant d’aquests establiments, els quals “han assumit amb resignació les mesures restrictives i aquests nous impediments, però també tenen l’esperança que molt aviat es pugui reactivar l’activitat comercial els caps de setmana” diuen des de l’UCIC.