L’Ajuntament de Caldes de Montbui posa en marxa el servei de suport a la tramitació en línia per acostar la ciutadania als avantatges de l’administració electrònica: www.caldesdemontbui.cat/oac360
L’OAC360º és el nou servei d’assistència ciutadana que s’activa aquest juliol i que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica.
OAC360º configura una atenció de 12 hores diàries, de 8 a 20 h de dilluns a divendres, per resoldre dubtes i incidències que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de Caldes de Montbui: https://seu.caldesdemontbui.cat.
El servei tècnic donarà suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre altres).
Aquesta iniciativa, a més de respondre a la voluntat municipal de facilitar les noves formes de relació telemàtica entre ciutadania i administració, minimitza la incertesa derivada dels canvis en l’atenció ciutadana motivats per la Covid-19. Veïns i veïnes i entitats locals tindran sempre un acompanyament tècnic per tramitar i relacionar-se amb el seu ajuntament, sigui quin sigui el context sanitari.
El servei ha estat presentat en roda de premsa a càrrec de l’alcalde Isidre Pineda, el regidor d’Administració Oberta, David Través, i la cap de l’OAC, Montse Campos, coincidint amb l’imminent aprovació de les subvencions extraordinàries Covid-19, adreçades a activitats econòmiques calderines i per les que es preveu que aquest servei serà essencial. Les subvencions es podran tramitar de l’1 al 15 de setembre i comptaran amb el suport de l’OAC360º.
Com accedir al servei OAC360º: www.caldesdemontbui.cat/oac360