
T’ho Porto, el nou servei de compra online i lliurament a domicili
- 06/05/2020
- 0 comments
- redacció
- Categoria: Actualitat
- 0
L’empresa calderina Discrem14 ha aprofitat l’aturada obligada del confinament per engegar aquest nou projecte de negoci digital
IMATGE | La iniciativa T’ho Porto compta amb app mòbil i la web www.thoporto.com on fer les comandes.> CEDIDA
No tot són males notícies arran la pandèmia del coronavirus, i ja diuen que les crisis disparen la capacitat creativa dels emprenedors. A Discrem14, empresa calderina dedicada a la distribució de cafè, infusions, sucre i complements a diferents locals d’hostaleria, la declaració de l’estat d’alarma ha significat l’oportunitat d’impulsar un nou projecte empresarial. “Fa temps que pensàvem en la manera d’oferir els nostres productes també als clients particulars. Amb l’arribada de la Covid-19, el 95% dels nostres clients van haver de tancar les seves portes, pel que també la nostra empresa va quedar aturada”, explica Loli Olivares, CEO de Discrem14.
Així ha nascut T’ho Porto, un nou servei de compra online i lliurament a domicili que pretén facilitar la compra i venda de productes entre comerços i els consumidors finals. La nova plataforma en línia “ofereix un servei immediat, sense haver d’esperar 24-48 hores en rebre la comanda, sinó tan sols entre 20 i 90 minuts des de la confirmació de la compra”, explica Olivares. Un altre dels avantatges que presenta la nova iniciativa és “la comoditat a l’hora de realitzar la comanda des de l’aplicació mòbil -disponible per a Android i iOS- o a través del web, tenint el client la possibilitat de consultar el producte, les seves característiques i preu, acompanyat d’imatges, i de decidir el moment de rebre el servei: de manera immediata o en qualsevol altre moment”.
Una vegada dins de la plataforma digital, els clients accedeixen als diferents comerços adherits a la iniciativa i als seus productes: “Ara comptem amb 8 comerços actius i 2 que es troben en procés, i de famílies tan diferents com la fruita, els cafès, les begudes, les pintures, l’estètica i el sector de la roba i complements”, segueix Olivares.
El nou servei de compra i venda online al municipi ha començat quan les mesures de seguretat i prevenció són essencials en tot el procés. Un procés que , en aquest cas, “és molt lleuger”: “El client confirma la comanda, la qual és rebuda pel comerç, que l’accepta enviant l’avís al repartidor perquè la vagi a recollir. El client, d’altra banda, pot seguir des del seu perfil la comanda, tant des de l’app com des del web”.
Tot aquest procés, segons explica Olivares, “està controlat per garantir la higiene tant en la recollida com en el lliurament dels productes”. En aquest sentit, s’utilitzen equips de protecció individual per part de tots els treballadors/es; el pagament es dur a terme a través de la targeta de crèdit en línia, i l’entrega s’efectua a la porta del domicili, “per eliminar el contacte entre el client i el repartidor”. La recollida del repartidor també es controla amb distàncies de seguretat amb el personal del comerç, “qui lliura la comanda en una bossa tancada que el repartidor no pot manipular”.