El comerç de Caldes de Montbui ja compta amb una marca comercial pròpia: Shop in Caldes, que va ser presentada dimarts passat a càrrec de la regidora de Comerç i Consum, Núria Carné, i dos membres de la Taula de Comerç, els comerciants Gemma Lloveras, de la sabeteria Kamina, i Josep Silvera, d’Elementho Perruquers.
La marca, que engloba tot el comerç calderí, és la primera actuació que es materialitza arran de les sessions de treball de la Taula de Comerç –creada el gener de l’any passat– juntament amb l’Ajuntament de Caldes. Una actuació que pretén “donar valor al comerç local i de proximitat”, explica Carné.
Per començar en la dinamització i visualització de la nova marca, s’han creat 3.000 bosses per anar a comprar (fetes de material reciclat i pensades per fer-ne més d’un ús), que ja són a disposició dels calderins i calderines gratuïtament. Per obtenir una bossa (una unitat per família), cal presentar tres tiquets de compra de petits comerços locals a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament o bé a La Piqueta Desenvolupament Econòmic Local.
A banda del lema en anglès, la marca s’acompanya de “Compra a Caldes”, en català. A més, pot trobar-se la paraula “compra” en 28 idiomes diferents, “en atenció a totes les llengües d’origen de les persones que conviuen a la vila” seguia la regidora. L’objectiu, al final, és que “entre tots donem a conèixer la nova marca” i, sobretot, “que ens quedem a Caldes per comprar al comerç d’aquí”, apuntava Núria Carné.