El CH Caldes és un equip que tradicionalment s’ha nodrit de la base per a engrandir el seu recorregut en categories professionals. Així va ser com va arribar a Ok Lliga i a la fase final de la Copa Cers del 2017 a Viareggio (Itàlia), principals èxits absoluts del conjunt calderí, que continua en la lluita.
Els equips de base sempre són dels més temuts arreu de Catalunya i el club és un dels que més aconsegueix classificar per a fases finals. La Nacional Catalana és el reflex d’aquesta aposta i pel curs 2025-26, els dos equips militants en aquesta categoria estan disputant la promoció d’ascens.
Tot i no ser els màxims favorits, els de Candami han superat aquest cap de setmana al CP Mollerussa, campió de lliga, i disputaran la final per l’ascens a Ok Plata enfront del Noia Freixenet. Els arlequinats van fer servir el seu savoir faire per imposar-se en els dos partits de la sèrie, amb un 0-2 a Mollerussa i un 4-1 a la Torre Roja. Ara, el Noia, que va eliminar a l’HC Castellar per 2-0, serà el rival a superar per accedir a la plaça en joc a Plata. Una plaça, però, que en cas de guanyar-la estarà pendent del primer equip. Tot i haver assolit el descens esportiu de l’Ok Lliga, l’opció de comprar la plaça al 2n equip de l’Igualada sembla una opció força real -a falta de confirmació oficial- perquè els de Candami puguin jugar per 12a temporada consecutiva a la màxima categoria.
Pel que fa al femení d’Oriol Sapiña, l’equip també lluita per l’ascens, en aquest cas a Ok Lliga. Després d’aconseguir el 5è lloc de la classificació, la promoció enfront del Girona s’ha saldat amb un 2-1 favorable a les calderines. En el primer partit van imposar-se per 1-2, però les gironines van donar la sorpresa a la Torre Roja amb una contundent victòria per 1-5. En el desempat en camp contrari, les de Sapiña es van imposar per 3-4 i aconsegueixen un lloc en la final contra el CH Mataró.
Aquestes dues victòries passen a ser històriques pel club, l’únic que ha aconseguit situar dos equips a la vegada en una final d’ascens de Nacional Catalana.
La resta d’equips de base també han aconseguit bons resultats, com la vuitena posició a Primera Catalana de femení i masculí i dues segones posicions dels masculins a Segona i Tercera. A banda, l’equip júnior ha estat subcampió d’Espanya, després de caure a la tanda de penals enfront del Reus Deportiu.