Després d’estrenar la nova campanya promocional de Caldes de Montbui amb l’eslògan “La tenim calenta, molt calenta” com a principal reclam turístic, és hora de posar en comú les valoracions al respecte. Aquest va ser un dels punts que es van tractar en la darrera trobada de la Taula de Turisme, celebrada el passat 24 d’octubre, i que va comptar amb l’assistència d’una quinzena de persones, i d’entre elles, l’alcalde de Caldes, Isidre Pineda, i la regidora de Turisme i Termalisme, Carme Germà.
Si ve és cert que el nou lema promocional ha causat diversitat d’opinions entre els ciutadans i ciutadanes de la vila, el sector turístic ha valorat positivament el nou claim de Caldes, referit a l’aigua termal: “Es pretén cridar l’atenció a la gent perquè se’n parli, fet que ja està passant”, s’informa des del consistori. El nou eslògan no només es lluirà als tòtems situats a les entrades del municipi, sinó que també es promocionarà a les xarxes socials i mitjans de comunicació, a més de ser al dors dels autobusos de Sagalés durant any i mig.
La Taula de Turisme va presentar també noves propostes d’actuació i dinamització turística, sorgides en el marc dels pressupostos participatius, per dur-se a terme durant l’any vinent. D’entre totes elles, es va proposar una campanya perquè es pugui accedir als serveis (WC) dels establiments turístics de manera gratuïta (sense consumició requerida); la realització d’una altra campanya amb la implicació del comerç (“Soc turista i compro a Caldes”); la promoció de l’ús del barnús al nucli antic; realitzar una nova compra de gots especials per la Fira de Nadal; introduir un nou brou de Nadal –amb denominació d’origen- elaborat amb productes ecològics i aigua termal per comercialitzar als establiments calderins i botigues de la comarca; engegar accions per potenciar el cicloturisme i el senderisme, i moltes d’altres que encara poden ajustar-se fins al desembre d’aquest any. El col·lectiu disposa d’entre 15.000 i 18.000 euros per dur a terme aquestes accions, les quals s’acabaran de valorar i prioritzar per a la seva posada en funcionament en la pròxima reunió de la Taula de Turisme, que tindrà lloc el mes de gener del 2020.