En aquest nou vídeo promocional es poden veure diferents elements atractius calderins com les Termes Romanes, la Font del Lleó, el Museu Thermalia, els safareigs termals, el Pont Romànic o els balnearis i establiments, que es converteixen en protagonistes de l’espot dedicat a aquest destí de turisme termal, gastronòmic i rural de qualitat, i on l’humor n’és un dels ingredients imprescindibles.
Aquest espot és el nou producte promocional de la vila termal i es distribuirà, entre altres, per xarxes socials i mitjans audiovisuals. L’objectiu d’aquesta producció de Thermalia i l’Oficina de Turisme és seguir posicionant la marca Caldes de Montbui i la seva aigua termal arreu del territori.
La presentació de l’espot, va anar a càrrec de Patada al Ventre, el programa satíric de Ràdio Caldes, on també hi participa Graví, i es va celebrar a El Centre, Ateneu Democràtic i Progressista amb un programa especial emès en directe per l’emissora calderina i amb la presència d’Ivan Labanda, que es va prestar a participar del joc que van plantejar els conductors del programa Jordi Graví, Xavier Serra i Albert Sanmartí.