Seguint amb el calendari de trobades i tasques pendents, la Taula de Comerç de Caldes es va reunir per tercer vegada el passat dimecres 6 de març amb el propòsit de votar les propostes més atractives que definirien el Pla Estratègic de Comerç d’enguany.
La vintena d’assistents -17 comerciants de la vila; Isidre Pineda actuant com a primer tinent d’alcalde; Núria Carné, regidora de Comerç, i Carles Gironès, president de PIMEC-Comerç Vallès Oriental- van exposar temes relacionats amb el posicionament i la presència virtual, la creació de marca, la peatonalització o l’aparcament, entre d’altres. Un cop sotmesos a debat, la votació va donar avantatge a la necessitat del comerç calderí de posar-se al dia en l’ús de les noves tecnologies i de crear un portal web. Aquesta nova plataforma virtual garantirà la presència del comerç local a Internet, imprescindible en qualsevol model de negoci segons els nous hàbits de consum imperants.
Seguidament a la proposta més votada, va destacar també la necessitat de crear i potenciar una marca pròpia del comerç calderí que atorgui un major prestigi i identitat al sector de la vila, i d’altra banda, l’estudi de la peatonalització del centre comercial.
Exposats els principals objectius que definiran el Pla Estratègic del Comerç de Caldes, el pas que li segueix és el corresponent estudi de viabilitat i la concreció d’aquests objectius en accions específiques en les quals s’invertiran els 20.000€ del pressupost que ofereix l’Ajuntament de Caldes de Montbui.
Les trobades de la Taula de Comerç se seguiran convocant mensualment i segueixen obertes a tots aquells representants del comerç local que vulguin sumar-s’hi. Les reunions se celebren en dimecres a les 15h, a Les Cases dels Mestres.