

Des de mitjans de gener s’han incorporat una sèrie de mesures per a la millora de la relació dels ciutadans amb l’administració. Per això l’Oficina d’Atenció Ciutadana amplia 10 hores el seu horari i fa possible que des d’ara hi hagi la possibilitat de fer tràmits administratius cada tarda per la Regidoria de Govern Obert. “Es volen aplicar totes les eines possibles per facilitar la relació amb l’administració de forma presencial” explica David Través, regidor de Govern Obert. Així doncs, l’horari de l’OAC és de dilluns a divendres de 8 h a 14 h i de 16 a 19.30 h i dissabte de 10 h a 13 h.
Tanmateix, una altra de les novetats és que l’Ajuntament ja és una entitat de registre idCAT, ja que actualment és imprescindible tenir aquest certificat per poder-se relacionar amb l’administració. Ara ja és pot sol·licitar aquest certificat a l’Oficina d’Atenció Ciutadana aportant el DNI i de manera presencial.
A partir d’ara també és pot demanar hora amb el personal tècnic municipal, millorant així l’atenció entre el personal tècnic i el ciutadà, ja que mitjançant un formulari es podrà concertar una cita prèvia que amb la nova ampliació d’horari s’incorpora a l’horari de tarda.
ATENCIÓ A LA GENT GRAN
Amb la voluntat de fer més accessible la informació de l’administració al col·lectiu de la gent gran, s’ha incorporat al punt de torn de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania un botó específic amb el títol “Gent Gran” i una persona que ajudarà les persones que ho necessitin d’aquest col·lectiu a fer els tràmits, formularis i peticions d’informació que requereixin. Amb això, l’Ajuntament respon a la demanda impulsada per la gent que treballa en el projecte de participació ciutadana que porta per nom “Ciutats amigues de la gent gran”, que vol aconseguir que Caldes sigui una vila més amable i més sensible amb les necessitats d’aquest segment de la població.