El passat dia 13 de maig es va realitzar l’última trobada de la taula de comerç i els establiments que hi van participar van mostrar les seves inquietuds a l’hora de decidir les diferents accions a prendre per reactivar i recuperar el comerç local, un sector molt tocat per la crisi sanitària actual.
De totes les propostes presentades les més votades per als assistents van ser l’elaboració d’un pla estratègic de comunicació i la realització d’un vídeo promocional sobre la reobertura del comerç calderí. Les entitats representatives de comerç s’han marcat l’objectiu de dinamitzar i recuperar el comerç local, fomentant la qualitat de servei i l’assessorament personalitzat que ofereix el comerç local de proximitat.
A part de les propostes escollides i que es durant a terme, també hi havia altres iniciatives com la formació especialitzada, l’obertura en dissabtes a la tarda, la conversió en zona de vianants de l’avinguda Pi i Margall, aparadors, senyalització o una adhesió a la Junta Arbitral de Consum. En la pròxima trobada de la taula de comerç, prevista per al dia 27 de maig, es preveu tenir el material per presentar les propostes de promoció a les xarxes socials i la peça audiovisual per promocionar el comerç local.
La Taula de Comerç és una entitat jove, creada el gener de l’any 2019, que té per objectiu proposar, compartir i consensuar accions diferents per fomentar el sector comercial de Caldes. L’entitat durant l’any 2019 ha disposat d’un pressupost de 20.000 euros per impulsar i dinamitzar la promoció del comerç local.