L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania ha obert aquest matí després de 9 setmanes d’atenció exclusivament telemàtica. Una trentena de veïns i veïnes han estat atesos amb cita prèvia, sota estrictes les mesures de seguretat
L’OAC ha rebut 31 visites, 23 de les quals per fer tràmits sobre padró municipal. Les peticions relacionades amb el padró d’habitants han estat les més demandades, atès que fins la setmana passada la normativa estatal impedia fer altes o baixes de manera telemàtica.
De les vuit visites amb cita prèvia restants, 6 han estat per sol·licitar a l’Ajuntament l’alta del certificat electrònic idCat, que permet la tramitació electrònica amb les administracions.
NOMÉS AMB CITA PRÈVIA
Avui, els serveis de l’OAC (Oficina d’Atenció a la Ciutadania), l’Oficina d’Habitatge, Serveis Socials, Servei d’Aigua i l’Arxiu municipal s’han incorporat de nou per atendre presencialment, només amb cita prèvia.
L’atenció es fa només a les persones que tenen hora concertada i, en aquest sentit, l’Ajuntament demana que es prioritzi, sempre que sigui possible, la tramitació electrònica a través de www.caldesdemontbui.cat/tramits.
Cita prèvia: Com demanar hora
Atenció telefònica de dilluns a divendres de 8 a 15 h (excepte el Servei d’Aigua, que atendrà de 9 a 14 h). Adreça: Ajuntament de Caldes de Montbui. Pl. de la Font del Lleó, 11
Obertura amb seguretat
L’obertura d’aquestes oficines d’atenció es fa prèvia dotació de material d’autoprotecció per a tots els espais (mascaretes, gel hidroalcohòlic i guants) i la instal·lació de mampares per garantir distàncies segures entre personal i persones usuàries.
També s’organitzen torns perquè coincideixi un nombre segur de persones en funció de l’espai.